3 tipy na spracovanie platieb online, aby ste predali viac položiek
V tejto súvislosti uvádzame tri tipy, ktoré vám pomôžu zabezpečiť, aby vaša spoločnosť predávala cenovo dostupnejší tovar online za rýchlejšiu a spoľahlivejšiu cenu.
1. Partnerstvo s poskytovateľom platieb typu všetko v jednom.
Partnerstvo so spoločnosťou, ktorá ponúka širokú škálu peňažných výhod, ako je platobná služba typu „všetko v jednom“, vám môže pomôcť zvýšiť vaše príjmy, zefektívniť časovo náročné procesy a znížiť náklady v dôsledku zvýšenej efektívnosti. Poskytovateľ platobných služieb typu všetko v jednom je obchodná spoločnosť, ktorá obchodníkom dodáva všetko od služieb spracovania platieb, ktoré vašej firme umožňujú prijímať kreditné a debetné transakcie, až po možnosti financovania v mieste predaja, ktoré umožňujú vašim zákazníkom financovať drahšie nákupy.
Jedna vec, ktorú stojí za zváženie, je to, že vaša spoločnosť by sa musela rozlúčiť so všetkými aspektmi svojho súčasného platobného procesu, ktorý sa môže stať problematickou úlohou, takže riešenie platieb typu všetko v jednom nemusí byť univerzálne.
2. Spolupracovať s poskytovateľom financií.
Ak pracujete s poskytovateľom finančných služieb, zvýšená kúpna sila, ktorú kupujúci dostanú, zvyšuje pravdepodobnosť ich nákupu. Nedávny prieskum, ktorý uskutočnila spoločnosť PayPal, zistil, že 42 percent online nakupujúcich tvrdí, že ak by nebol ponúknutý finančný plán, nevykonali by svoj posledný nákup.
Z tej istej štúdie PayPal vyplýva, že podniky ponúkajúce možnosti financovania pri platbe zaznamenali transakcie, ktoré boli o 214 percent väčšie ako ich priemerné veľkosti objednávok.
3. Prijímajte platby kreditnou kartou online.
Ak prijímate platby kreditnou kartou online, existuje veľká šanca, že zvýšite svoje celkové príjmy. Jedným z faktorov, ktorý v tom zohráva kľúčovú úlohu, že keď kupujúci majú možnosť platiť kreditnou kartou na rozdiel od hotovosti, je oveľa pravdepodobnejšie, že sa zamerajú na výhody ako náklady. Ako podnik je veľmi dôležité poznať tieto trendy v oblasti nákupu spotrebiteľov a zabezpečiť, aby sa vaše obchodné činnosti prispôsobovali zvykom kupujúcich.